torsdag 23 februari 2012

Snygg räddning!

Jag beställde ett formsytt lakan till vår nya vattensäng. Inte från samma butik som sängen utan från SovComfort som jag har varit kund hos till och från i nästan 20 år. Det skulle inte vara några som helst problem att få det i lagom tid till sängen levererades .... men det var det. Tiden gick och gick och inget hände. Så ringde jag upp och frågade när det skulle vara klart. De skulle höra av sig ..... men inget hände. Till slut fick jag en brinning och då gick det på 2 dagar. Till deras försvar ska sägas att de kom med både en förklaring (halvtunn) och en ursäkt och dessutom en mer än väl tilltagen rabatt på lakanet och det tackar jag för. Så i slutändan kan jag väl säga att jag ändå är ganska nöjd .... och vilket snyggt lakan vi har :-).


Inga kommentarer: