måndag 16 april 2012

Full huggning

Jag har varit urusel på att uppdatera här men jag tycks ha händerna fulla hela tiden. Det positiva med det är att jag har fått en raketstart på mitt liv som heltidstrubadur och direktör ;-). Det är verkligen kanonkul att jobba åt sig själv även om det naturligtvis innebär en del press också. Hyran ska betalas så det gäller ju att jobben rullar in, vilket de tack och lov gör just nu.

På minussidan lägger vi att datorn packade ihop för en vecka sedan men som tur var hade jag inte slarvat med backup den här gången. Man lär så länge man lever. Utgiften hade jag klarat mig bra utan men fick hjälp av :at tills pengarna kommer in. Tur det för det blev en akut utryckning till Elgiganten och inköp av en Toshiba. Det var kanske inte mitt förstahandsval men den motsvarade bäst mina krav kontra plånboken och än så länge är jag nöjd.

I vardagsrummet har vi just nu möblerat med 2 köksstolar och ett pyttelitet bord.



Imorgon kommer de och river upp hela parketten som jag fick ny för bara 2 år sedan. Det beror på vattenläckan från elementet men jag hade ju föredragit nytt golv i vilket annat rum som helst. Som tur var gjorde Prelift Flytt en insats och hjälpte oss med tömning av rummet. Inte lite grejor som ska flyttas, bl.a. blev vi tvungna att tömma baren :-). Det hade ju kunnat varit riktigt roligt ..... men icke. Ja, som ni ser så rullar livet på och hur ser det ut för er?


Inga kommentarer: