fredag 11 maj 2012

Många bollar i luften

Hej, hopp!
Tar igen mig en stund innan jag ska iväg på två speljobb. Är urusel just nu på att uppdatera här men jag har så många bollar i luften att jag inte riktigt hinner med .... och i ärlighetens namn stjäl Facebook en stor del av bloggtiden.

Just nu håller vi på att bygga om i musik-/arbetsrummet och har rivit ut det mesta för att få upp nya hyllor plus en arbetsbänk längs hela långväggen. Jag glömde tyvärr att ta en "före"-bild men det är riktigt tight och rörigt där inne i dagsläget. När vi nu är två musiker som vill få plats och jag dessutom jobbar där inne stor delar av dagarna krävs en bättre planering. Ni får se när det är klart.

Det känns som om vi har bott på en arbetsplats i evigheter nu. Först renoverade vi ju sovrummet och precis när det var klart fick vi en vattenläcka i vardagsrummet som krävde golvbyte och nu musikrummet. Puh!

Ha en trevlig helg nu alla glada!


1 kommentar:

Maria sa...

Du verkar ha fullt upp både hemma och med företaget :)
Kul kul men glöm inte vilan emellanåt :)

Ha en mysig lördag :)
Kramar