tisdag 4 september 2012

Best Western Blommenhof

Det var ju inte igår jag bloggade precis men dagarna rullar ju på och det hinns inte så mycket. I ärlighetens namn är det väl också så att Facebook tar den tid jag har för den här typen av kommunikation. Bloggen lämpar sig dock bättre för lite längre inlägg och detta är ett sådant.

Det föll sig så att jag fick en spelledig vecka och eftersom de lediga dagar ♥:at och jag haft tillsammans i sommar mest har ägnats åt våra barn så tog vi en liten minisemester. 2 nätter på Best Western Blommenhof i Nyköping. Helt underbart! Eftersom vi åkte söndag till tisdag så hade vi i stort sett hela hotellet för oss själva första dygnet. Ordinarie pris 119 000 kr, vårt pris 1 498 delat i två :-). Det kallar jag bra pris! Dessutom blev vi uppgraderade till en minisvit med vår vanliga tur :-)! Blommenhof har en jättemysig trädgård, fantastiskt trevlig personal och en underbar relaxavdelning med innomhuspool. Där satt vi och mös i badrockarna efter bad och bastu och blev serverade drinkar. Jättesköna sängar, god mat och riktigt bra priser gjorde inte saken sämre. Jag kan rekommendera dem varmt för avkoppling eller konferens!



Inga kommentarer: