lördag 21 november 2009

Höjdar-fredag!

Gårdagen var kanon! Jag började med yoga på morgonen. Det spelar ingen roll hur trött jag är när jag kommer dit, jag är alltid superpigg när jag går därifrån. Det går liksom inte att beskriva, jag får ny energi i två dagar.

Kvällen började i Farsta med en middag för två som jag vunnit i en utlottning. Gott & gratis! Efter maten åkte vi vidare på karaoke. Då lyckades jag vinna en musikfrågesport och fick en biljett till ett julbord :-). Hur är det möjligt? Jag som inte är ett dugg bra på sådant. Sedan vidare till nästa karaokeställe och så dags började jag bli charmig på riktigt :-), om jag får säga det själv ;-), i högform liksom. Det var länge sedan jag festade till ordentligt och jag hade en kanontrevlig kväll. Det var gött! Idag mår jag som jag förtjänar, strålande!

Inga kommentarer: