fredag 17 juni 2011

Kärt återseende

Idag har jag varit och hälsat på min pappas före detta fru och alltså min före detta styvmor. Vi har inte setts på 16 år sedan min pappa gick bort och inte umgåtts sedan de separerade för ca 35 år sedan ....... gaaaaahhhhhh ...... jag är alltså inte 27????????

I alla fall så var det otroligt roligt att träffas igen och nu kommer det definitivt inte att gå 16 år till nästa gång. Vi bor bara 10 minuters bilväg ifrån varandra och har gjort i många år. Vi hade massor att prata om och hon gav mig ett jättegulligt halsband. Det var sååååå roligt och jag är så glad att jag tog mig i kragen och kom iväg!


3 kommentarer:

maria sa...

förstår att du blev nöjd med det mötet :)

man ska inte skjuta upp viktiga saker för livet är så kort...

ha en go lördag <3
kramar maria

T sa...

va? är du inte 27? jag har blivit grundlurad! :-)

Trubaduran sa...

@T:Knasboll! Det är du som är lammköttet här :-).