onsdag 29 juni 2011

Min dag igår

kunde inte ha varit bättre. Jag började med att bestämma mig för att jag var värd ett par timmar på stranden. Med mig tog jag naturligtvis mitt dåliga samvete över att jag borde vara hemma och söka jobb. Det behövde jag inte ha eftersom jag fick 2 samtal om anställningsintervjuer medan jag låg där med min korsordstidning :-). Passade på att svalka av mig med ett par dopp också. Friskt men skönt.

På eftermiddagen åkte jag in till stan ock köpte en del studioutrustning så nu har jag kommit åtminstone ett steg närmare egna inspelningar.

Jag mötte upp älskling och vi åkte tillsammans hem. Väl hemma blev jag ganska rejält bortskämd. Jag parkerade mig på balkongen med en kall öl och en skvallertidning medan maten lagade sig själv. (Eller hade älsklingen någonting med det hela att göra?) Inte nog med det, han hade jagat rätt på min absoluta favoritparfym också som till mitt stora förtret höll på att ta slut och som inte går att få tag på hur som helst.

Efter denna ansträngande dag ;-) tog jag ett skönt bad och blev sedan ompysslad resten av kvällen. Underbart, alltså!


Inga kommentarer: