söndag 23 maj 2010

Vad bra jag har det just nu!

Det blir inte mycket bättre än så här. Man kan inte få precis allt man vill, åtminstone inte precis på sekunden och kanske inte i den förpackning man hade tänkt sig men det gör ingenting. Jag har aldrig haft det bättre än nu och jag är verkligen både lycklig och tacksam! Jag har en sak kvar på önskelistan men vad vore livet utan drömmar? Efter en helt underbar helg som inte ens är slut ännu så känner jag mig nästan rörd över att jag får ha det så här.

Helgen började med en kall öl i solen på en uteservering med jättetrevligt sällskap. Efter det middag med dotter och barnbarn, en del av min underbara familj. Några karaokelåtar och lite umgänge med goda vänner hann jag med på kvällskvisten också.

Lördag - massor med umgänge med de goaste, gladaste människor jag känner. Sång, dans, harmoni, hopp, glädje, ;-), värme, lycka och ja, det händer att önskningar slår in!

Idag är det söndag och ännu är det ganska många timmar kvar av den här härliga helgen. Några av dem ska spenderas i tvättstugan men resten tillsammans med mellandotter, god mat och musik.

Ja, jag har det verkligen bra just nu!


3 kommentarer:

Ronny Forsslöw sa...

Det är du värd.

Maria sa...

Härligt att du mår bra och har det gott :)
Som Ronny säger så är du värd det...

Kanske en fika i veckan ?

Kram

Trubaduran sa...

Tack, vad goa ni är! Fika skulle vara jättemysigt.