tisdag 26 april 2011

Tiden rusar iväg

Den här dagen började jag hos tandhygienisten. Efter det var det jobbet som gällde. Tiden bara rusar iväg och nu är det bara tre dagar kvar tills jag blir utan jobb ...... men inte så länge hoppas jag. Jag håller fortfarande tummarna för att jag åtminstone får träffa chefen på företaget jag tror att jag skulle passa alldeles utmärkt på. Det ser ut som om det skulle kunna bli så. Om inte får jag lägga på ett kål och lösa det på något annat sätt.

Annars skulle man kunna tro att man skulle känna sig utvilad efter en sådan här solig och skön långhelg men tvärtom har jag nog gjort lite mer än jag egentligen orkar och när jag kom hem från jobbet så slocknade jag som en klubbad oxe. Nu gäller det att kvickna till och ta nya tag med räkningar och deklaration.



Inga kommentarer: