måndag 25 april 2011

Vilken härlig helg!

En underbar påskhelg har det varit. Började skärtorsdagen med en spelning som visserligen gjorde att jag knappt kunde stå på benen på fredagen men som ändå var helt fantastiskt kul. Vilken härlig publik jag har!

På fredagen gav vi oss iväg till ♥:s föräldrar på landet. Det var väl ingen toppendag för mig direkt med tanke på hur ont jag hade i kroppen men jag fick sitta ute i solen i alla fall.

På lördagen hade jag hämtat mig och kunde inte låta bli att kratta löv för att det var så skönt att vara i solen. Inte världens smartaste drag kanske men det är ju så mysigt. Avbrott för sillunch blev det. Mums filibabba! Kvällen avslutades efter hemkomst på det lokala vattenhålet i glada vänners lag. En riktig toppenkväll hade vi med många glada skratt.


Under gårdagen unnade vi oss att ta det lugnt. ♥ fick sova ut ordentligt och sedan blev det en härlig promenad i solen.


Idag har vi varit iväg en sväng och träffat mina barn och småsmulor. Vi låg lite efter med påskäggen men nu är vi ikapp :-). Återstår att slänga in en lammstek i ugnen och sedan är den här helgen till ända. Det har varit otroligt skönt med några extra lediga dagar.


Kram på er!


Inga kommentarer: