tisdag 22 november 2011

Det rullar på

mer eller mindre av sig själv nu och jag har inte så mycket extra energi. Tarmvred och förkylning har liksom tagit knäcken på den. Det är egentligen inte särskilt synd om mig för på det stora hela har jag det oförskämt bra men periodvis måste man ta den lilla ork man har och använda den där den gör mest nytta.

Just nu oroar jag mig en del över mina mailadresser som måste bytas. Hyresvärden har sagt upp avtalet med comhem så jag kommer inte längre att kunna använda mina gamla adresser. Kul när man just tryckt upp flera hundra affischer med den gamla :-(. Nu håller jag tummar och tår för att en bekant som har hjälpt mig tidigare har ork och lust att göra det igen.

Nu står tvätten på agendan och efter det drejning på Lerhyddan. Ris och ros alltså. Må så gott!


Inga kommentarer: