söndag 6 november 2011

Vi har haft anledning att fira i helgen

och det har vi gjort, på egen hand och tillsammans med andra. Våra helger är så fantastiska att man knappt vågar tro att det är sant. I fredags var det Halloweenpyssel och middagsmys av högsta klass hos dotter. Det är inte så ofta vi träffas allihop och det var verkligen en riktig höjdare.

Igår spelade jag en snabbis på en 60-årsskiva förlagd till krogen och stämningen var på topp hela kvällen. Eftersom jag var klar tidigt så hade jag möjlighet att köra hem grejorna och sedan ta mig tillbaka och istället vara en del av partajet. Ett par karaokelåtar blev det också. En liten efterfest på min balkong råkade det bli också och sviterna efter den satt väl kvar ett tag idag men i middagstid åkte vi iväg till Gustavsberg för att sitta i publiken på kvällens sändning av True Talent. Vilket härligt program! I foajén stod ett karaokeföretag och när jag gick fram för att hälsa så fick jag hoppa upp och sjunga en låt. Inte illa vad? Strax efter det så vann ♥:at en kryssningsbiljett för 2 personer med Birka. Ja, vad säger man? Go with the flow! Man blir nästan rädd när man har det så här bra. Speciellt med vetskapen att alla inte har det.


Inga kommentarer: