onsdag 16 november 2011

Jaha, då var man tillbaka igen

efter ett litet uppehåll. Stack ju ut hakan igen och som ett brev på posten blev det ny ambulanstransport till Huddinge-akuten. Ett mindre tarmvred konstaterades men ingen operation behövdes som tur var och nu verkar det som om jag är på banan igen. Hade kanske lite bråttom hem efter första vändan men jag hade en spelning inbokad som jag inte ville avboka med så kort varsel. Ännu tightare blev det andra vändan. Klockan 14.00 på lördagen kom läkaren in och sa att han skulle skriva ut mig senare. När då senare, frågade jag, eftersom ♥:at skulle spela på Cinderella som skulle avgå kl. 18.00. Då var han bussig och skrev ut mig bums så att jag hann med båten. Något party blev det ju inte förstås men jag kom åtminstone med och inte blev jag sjuk på resan heller. Partypengarna kunde jag istället lägga på en jättesnygg 50-talsklänning som jag köpte på båten. Jag får lägga upp en bild så småningom. Ja, som ni ser så har veckan varit intensiv så jag har inte orkat med så mycket annat men nu så ska det vara som vanligt igen.


Inga kommentarer: