måndag 19 mars 2012

Jaha ....

Som vanligt blir det inte riktigt som man tänkt sig. Igår blev det en sväng till sjukhuset med liten bebis som hade ont i magen. Inget allvarligt men lite hjälp behövde hon. Dessutom kunde konstateras när jag glad i hågen skulle testköra mitt nya PA att det brummade ganska rejält. Nu blir det att åka tillbaka till butiken och testköra.

Idag har det sågat upp parketten i en del av vardagsrummet p.g.a. vattenläckan. Under tiden hade jag tänkt att ringa en del kundsamtal men det kunde jag glömma. Vet ni hur högt en byggdammsugare låter? Ja, det mesta är som vanligt alltså, inte alls som man tänkt sig.



2 kommentarer:

Maria sa...

Härligt att det rullar in en massa spelningar :)
Sen händer som vanligt en massa annat :)

Ha en underbar dag <3
Kramar Maria

Trubaduran sa...

Ja, det är verkligen superkul med spelningarna. Det andra är en del av livet, man slipper inte undan. På det stora hela har jag det oförskämt bra just nu :-).

Hoppas att allt är okej med er bortsett från vattkoppor som inte heller är så kul.

Kram!