onsdag 21 mars 2012

Slut men lycklig

Jag har blivit så ofantligt kvällstrött men egentligen gör det inte så mycket. På det stora hela är jag ändå mycket piggare än vad jag har varit på väldigt länge. Jag vaknar i rimlig tid på morgnarna och orkar hålla igång till sovdags. Det kan jag tacka smärtkliniken, vattensängen, kärleken och mitt underbara jobb för.

Även om det hela tiden händer en massa onödiga saker som jag måste ta tag i som vattenläckor o.s.v. så får jag ändå en hel del gjort på dagarna. Idag har jag t.ex. testkört det nya PA:t både i butiken och i replokalen - inget brum. Alltså berodde brummet med största sannolikhet på eluttagen i min lägenhet. Problem solved - I hope!

Jag har också hunnit med att tvätta bilen, få in en ny kund, boka en tid för leverans av torkfläkt till vardagsrummet och en del annat så jag är nöjd. Nu är det hopp i säng och nya tag i morgon. Kram på er!


Inga kommentarer: