måndag 12 mars 2012

Nya grejor

Idag har jag beställt nytt PA. Litet, kompakt och smidigt men med mycket ljud. Överträffade definitivt förväntningarna och jag är så sugen på att få provköra på gig. En vecka får jag tåla mig ungefär.

Det här blir den sista investeringen på ett tag. Nu måste jag koncentrera mig på att dra in pengarna snarare än att göra av med dem men det här inköpet kommer jag att leva på ett tag. Det besparar mig åtskilliga kilon lyft vid varje speltillfälle och tar nästan ingen plats.

Jag blev ju också med smartphone precis före helgen. En Samsung Galaxy S II blev det. Den lovar gott, tar lite tid att lära gamla hundar sitta bara. Det var helt nödvändigt för mig att få tag i en telefon som man kommer in i kalendern under samtal i och den här är dessutom synkad med min kalender på datorn. Besparar mig en massa jobb. Me like!


Inga kommentarer: