fredag 15 januari 2010

Jobba, jobba, jobba

Jag har hur mycket som helst att göra på jobbet som måste vara klart den 31 januari och samtidigt så är jag så galet trött just nu. Jag förstår inte varför, jag har ju precis varit ledig jättelänge. Jag har en massa inspiration och lust att göra saker men ögonen bara rasar ner och vill sova hela tiden :-). Ska i alla fall göra ett ryck och komma igång nu så brukar det gå av bara farten sedan.

Ser fram emot helgen. I morgon har jag bjudit hem lite folk på en varm macka och öl för att inviga det nyrenoverade vardagsrummet. Den här lördagen blir det mest barnen och deras respektive, nästa lördag blir det lite kompisar. Jag vet inte om det är så stor skillnad för andra för möblerna är ju desamma och inte har jag möblerat om heller men för mig är det en jätteskillnad med nytt golv och nya tapeter.

Nej, det här duger inte! Nu måste jag sätta fart.

Inga kommentarer: