söndag 10 januari 2010

Robinson och annan TV

Anders är kvar i Robinson och förgyller mina söndagar (eftersom jag alltid tittar på reprisen). Först en härlig sovmorgon och sedan hans glada tryne. Det är grejor det!

Ikväll börjar en ny säsong av ett av mina absoluta favoritprogram, "I en annan del av Köping". När första omgången skulle visas var jag jätteorolig och trodde att det skulle bli något slags "mupp-TV" på förståndshandikappade människors bekostnad men jag hade helt fel. De skildras med en otrolig värme och det är jättekul att få följa med i deras vardagsbestyr.

2 kommentarer:

Anonym sa...

näe,jag har kastat dart hela helgen och inte haft tid o vara med i TV, ,-D

Trubaduran sa...

Det är lugnt! Jag har kommit in i ett stim :-). Anders Bagge har visst blivit singel igen också.