tisdag 5 januari 2010

Sömnlös & rastlös

Vaknade vid fem i morse för andra dagen i rad. Helt onödigt om du frågar mig. Gick i alla fall upp och fick lite gjort. Jag har hur mycket som helst att plocka med eftersom jag ska tömma uthyrningsdelen i lägenheten men jag har ingen inspiration, vill bara få ordning på vardagsrummet. Tömde hur som helst ett skåp och satte mig sedan med musiken en stund. Måste ta ut ackorden till ett par nya låtar så att jag kan förnya reportoaren lite inför nya året. Nu känner jag tydligt att det är dags att lägga mig en timme till om jag ska orka med den här dagen. Det blir en sväng till jobbet för att, förhoppningsvis, få mitt nya SIM-kort och sedan till Nacka för att hjälpa ett par goa människor. Det är min tur nu :-). På vägen hoppas jag få tag i ett par snygga fotoramar.

Inga kommentarer: