torsdag 8 juli 2010

Första semesterdagen till ända

och den var underbar. Raka spåret ner på stranden efter en natt med riktigt dålig sömn. Kudde, filt, vatten, skvallerblaska. Härligt! Lite senare kom dotter, barnbarn och ett par grannar ner och tur var väl det för jag blir väldigt rastlös så här i början när jag ska koppla av.

Väl hemma igen tvärslocknade jag på soffan och sov som en klubbad oxe i 3 timmar. Vaknade och visste knappt vad som var upp och ner. Jag bestämde mig för att bjuda mig själv på lite god mat eftersom jag inte kunde sukta vän att dela den med mig. Fastnade nästan 1 timme i telefon med favoritmänniska och det var roligt att prata på om allt möjligt.

Fram emot kvällen ryckte det som vanligt i karaoketarmen men vi fick tåla oss ända till efter matchen. En sann plåga för den som inte är ett skvatt intresserad och bara tycker att det låter illa men, men ...... är det slutkläm på VM så ...... . Fick i alla fall träffa ytterligare en dotter och ett par goa vänner :-).

Ja, allt som allt en riktigt bra semesterdag!




Inga kommentarer: