måndag 26 juli 2010

Lite duktig har jag varit

Tycker inte att jag får något gjort men lite duktig har jag varit idag i alla fall. Började redan vid fem i morse med att rensa ur smycken och parfymer m.m. Tycker att det går mer än lovligt långsamt men med min separationsångest så är det ett under att det går framåt överhuvudtaget :-).

Efter en powernap och lite mat blev det en inköpsrunda. Presenter till småtrollen som fyller tre år på torsdag, äntligen ladda kolsyrepatronen till Sodastreamern som har varit slut hela värmeböljan :-/ och upp med lite affischer inför torsdagens spelning på Restaurang Mirabelle i Skogås.

Powernap igen! Har jag sagt att den stora semesterkoman har slagit till på allvar? Röjning bland gammal bråte som gamla kassettband t.ex. :-), ut en sväng till då jag hade turen att springa ihop med dotter & familj och så till sist betalning av räkningar. Ja, lite har jag faktiskt gjort i alla fall!

Inga kommentarer: