söndag 8 maj 2011

Idag blir inte mycket gjort

Började dagen med att ta tillvara på den lilla sol jag har på balkongen. Det är en utmaning i sig eftersom jag tycks bli mer och mer allergisk mot pollen för varje år som går. Tvärstopp i näsan blir det och efter en stund började jag nysa som en galning. Men det är verkligen skönt att ta tillvara på det här underbara vädret och man ser redan efter en liten stund att solen verkligen tar så här i början. Resten av dagen har jag faktiskt unnat mig att göra i stort sett inget alls .... förutom att jag har jobbat lite med en låt som jag har skrivit och som jag kommer att sjunga med ett band framöver. Hoppas att er helg är lika härlig som min.

Mina tankar går också till killarna som var med i motorcykelkraschen på Ring Knutstorp igår, varav den ena är ett kusinbarn till mig. Otäckt och jag hoppas på snabb bättring!


Inga kommentarer: