onsdag 11 maj 2011

Ny dag - nya tag

Sover uruselt just nu och vaknade över en timme tidigare än nödvändigt men, men ..... ingen idé att haka upp sig på det. Då hann jag i alla fall få en puss av ♥ innan han gick till jobbet.

Nu ska jag strax iväg till Arbetsförmedlingen på introduktionsmöte och få lära mig hur det går till att vara arbetslös. Det är en relativt ny erfarenhet för mig men jag har faktiskt varit utan jobb ett par månader en gång. Mina farhågor är att de ska koncentrera sig mest på att tala om allt som man inte får göra istället för att se var och ens individuella möjligheter. Så var det då .... men det kan ju ha ändrat sig. Vi får väl se!

Nu ska jag lägga på ett kol och försöka få hål i näsan. Det är fullt av pollenallergi där så jag får knappt någon luft. Inte så kul att gå ut och låta som Hallonsmurfen ungefär.


Inga kommentarer: