lördag 14 maj 2011

Kul blogg

Rätt som det var igår så hade Blogger plockat bort det senast publicerade inlägget för alla bloggare, åtminstone som jag uppfattade det. Mitt sista är i alla fall borta och enligt informationen från blogger skulle det komma tillbaka men det gjorde det aldrig. Buuu! Det jag hade skrivit var i alla fall att jag hade blivit kallad på en anställningsintervju och sedan kommer jag inte ihåg mer. Intervjun är på tisdag så vi får se då hur det går.

Jag hade en rätt jobbig dag igår men på slutet rätade det upp sig när världens bästa Kattis kom hit och hjälpte mig att lägga stämmor på en av mina låtar. Vi träffas alldeles för lite! Skön känsla att sitta tillsammans med andra musikmänniskor och känna "Fy fan vad de är duktiga" och jag är en av dem.

Nu håller jag på att ladda för en trevlig kväll i Nynäshamn. Vi ska till en av medlemmarna i Micke Lorentzson Band http://www.mickelorentzsonband.com/ och ha det lite gött. Se till att ha en trevlig lördagskväll ni också!


Inga kommentarer: