torsdag 14 juli 2011

En innehållsrik dag är slut

Dagen började med en rivstart halv åtta i morse då dotter med pojkvän ringde på dörren. Hur deras natt hade varit vill jag inte ens tänka på. Inget allvarligt dock, bara lagen om alltings jävlighet.

På tidiga eftermiddagen styrde vi kosan mot Nynäshamn där hjärtat bjöd mig på välbehövlig Thaimassage hos underbara Elisabeth på
Thai Yoga Massagecenter i Nynäshamn.

Efter det så hjälpte jag dotter att transportera hem katt efter semester och åt sedan nästan ihjäl mig på hemlagad tunnbrödsrulle.

Innan jag knappt hade hämtat mig från det var det dags att ge sig av mot stora staden och dagens höjdpunkt, (åtminstone tills imorgon då jag upptäcker att jag kommer upp ur sängen, då kanske jag ändrar mig till Thaimassagen) underhållning på Kulturhusets takterass med Finn Zetterholm & Bengt Sändh och en ganska unik sit-in av Staffan Atterhall. Kulturevenemanget avnjöts tillsammans med frugorna (ni som har missat den historien får tåla er till en annan gång) och ♥:at. Två signerade böcker och en puss i ljumsken (åtminstone i skriftlig form) fick vi med oss därifrån också. Ja, mycket mer än så behöver man väl inte klämma in på en och samma dag. Det ska väl vara en liten bild i så fall så att ni förstår att det som har hänt verkligen har hänt :-). Kram på er!





Inga kommentarer: