måndag 25 juli 2011

Nu är jag tillbaka

Efter ett par veckors datahaveri så är jag tillbaka igen. Det visade sig att det var strömadaptern och inte datorn som hade packat ihop och det var ju skönt det trots att det gick på ett antal hundralappar att åtgärda. Man blir verkligen avskuren när datorn inte fungerar som den ska. Trots en extradator så har jag känt mig helt handikappad då jag inte har samma program i den som jag är van vid. Samtidigt så känns det sjukt futtigt att beklaga sig över en trasig dator med tanke på hur det ser ut i värden och hur snabbt saker och ting kan ändra sig p.g.a. en galning (som i Norge) eller andra, riktiga problem. Jag tänker inte fördjupa mig i det, det tjänar ingenting till men man undrar ju hur det är möjligt för en människa att förbereda något sådant här under så lång tid utan att någon inser vad som är på väg att hända.

Bortsett från det så är allt toppen :-/. Den här sommaren har varit helt fantastisk! Trodde visserligen att jag skulle få ett nytt jobb fr.o.m. idag men det sprack i sista stund. Det känns dock positivt på arbetsmarknaden så jag tror att det löser sig rätt snabbt nu efter semestrarna. En del spelningar droppar in också och det är ju inte helt fel. Kom gärna förbi på någon av dem!



Inga kommentarer: