söndag 3 juli 2011

Lida countryfestival

Igår hade vi en helt underbar dag på Lida countryfestival. Hett som i h******t var det med helgens absolut bästa väder, bra musik, härlig stämning och humöret på topp. Ett dopp för mig blev det också eftersom jag hade tagit med mig badkläder förutseende som jag är :-). Lite synd tyckte jag om banden som spelade på dagen eftersom det med all säkerhet var minst 50 grader varmt där de stod. Det är verkligen härligt att ströva runt på vackra Lida hela dagen, njuta av solen och musiken, kanske ta en öl om man känner för det och sukta på alla westernkläder. Varsin cowboyhatt införskaffade vi också alla tre. Kvällen avslutade vi med lite countrykaraoke på hemmaplan och så var den dagen komplett.

Hjärtat & jag

Nybadade cowboysare

Vacker dotter i lånad hatt ... ... och i införskaffad.


Cowboysarsko


Inga kommentarer: