fredag 16 september 2011

Jag är inte ett dugg förbannad

längre. Det har gått över för länge sedan, jag har bara inte haft tid att blogga. Den här veckan har ♥:at & jag prioriterat varandra. Vi gick ut och åt en helt vanlig tisdag och har gosat massor den här veckan. Det känns som om vi varit ganska dåliga på att ta till vara på varandra och tiden ett tag nu men nu börjar det ordna upp sig.

Jag har också hunnit med en sväng till Lerhyddan. Det är så kul att dreja och nu har jag fått hem mitt första egna alster, en jättefin skål som du kan se om du har Facebook.

Om en liten stund ska jag iväg och spela på en dagverksamhet. Det är bara andra gången på samma ställe så vi ska fortsätta med att lära känna varandra. Jättekul!

Ja, som ni ser så rullar det på. Sysslolös blir man väl aldrig :-).

Ha en bra dag!


Inga kommentarer: