torsdag 29 september 2011

Jag mår så bra

.... det känns liksom mysigt i hela kroppen, trots lite stress och ont i halsen men det är ju bagateller. Idag har jag blivit kallad till en anställningsintervju i nästa vecka. Det var ett tag sedan jag fick respons på mina ansökningar så det känns kanon. Jag har också hunnit med att söka ett annat jobb, dreja en kanna hos Lerhyddan Keramik, fått en spelningsförfrågan och gjort ett texthäfte till en spelning, rensat trattkantareller från igår och klarat av en del telefonsamtal.

Det känns så skönt när det blir lite mycket att veta att ♥:at kommer hem och är lugnet självt. Trots att jag har suttit här i arbetsrummet och jobbat så hör jag honom stöka runt där ute och sköta sitt. Mysigt!

Imorgon väntar en till dag med fullspäckat schema men det gör inget för en del av det är småsmulorna som ska komma hit och övernatta :-).


Inga kommentarer: