söndag 18 september 2011

John Blund till ansvarsnämnden

Igår körde jag ett lite mindre gig som jag fick med kort varsel. Unplugged, bara gitarren och jag och det blev hur kul som helst. Dotter kom och överraskade mig så jag fick lite förstärkning på vissa låtar :-). Jag måste säga att det var en av mina absolut bästa spelningar på länge. När jag kom hem blev jag bortskämd med en Irish Coffee. Inte illa!

Sov som en stock till långt in på förmiddagen idag då jag blev väckt av ♥:at som undrade om jag skulle sova mera :-/. Vad hade John Blund slängt för pulver på honom? Hur pigg & rastlös som helst. Jag hade lätt kunnat sova en timme till efter att bara skrapat ihop 4,5 timme igår natt. Men, men .... nu sitter jag i alla fall upp och försöker kvickna till i sakta mak.

Resten av dagen kommer att ägnas åt triviala saker som tvätt och städning. Ska hjälpa dotter att läsa igenom en sak också.

Kramen!


2 kommentarer:

T sa...

han ska inte väcka sin käresta igen på det viset. Beställning på uppgradering av programvaran är gjord och installeras snarast.

Trubaduran sa...

Det tackar vi allra ödmjukast för :-)!