tisdag 17 januari 2012

Heja Telenor!

Hyresvärden har ju försökt sälja mig till Telia genom att säga upp avtalet med Comhem men se, den lätta gick jag inte på. Det ska väldigt, väldigt mycket till för att jag ska bli kund i ett företag som skiter högaktningsfullt i sina kunder. Jag valde istället Telenors mobila bredband men tyckte att jag hade väldigt dålig fart på det när jag kollade hastigheten på bredbandskollen.se. Det fungerade visserligen men det var väldigt långt ifrån det jag beställt. Jag ringde upp Telenor och fick svar på en gång. Otroligt hjälpsamma var de också. Vi fick genast upp farten rejält men han sa ändå åt mig att prova ett par saker och återkomma om inte hastigheten gick upp ytterligare. Vilket den gjorde. Jag måste ha gjort någon miss när jag installerade för nu fick jag upp en fråga som inte kommit tidigare. Resultatet blev att jag nu har en jäkla fart på linan. Tack Telenor för det! Ni har räddat mig från Telia ett tag till.


Inga kommentarer: