onsdag 25 januari 2012

Here it comes kära 80-tal

Hallelujah! Nu är den äntligen på gång. Vår nya vattensäng är beställd och som jag har längtat! Jag är inte precis något stort fan av 80-talet men den här gamla kvarlevan är det bästa som har hänt mig ..... och så leopardmönstret förstås som ju också har gjort sitt återtåg till min stora förtjusning :-).

Att få lägga sig i en vattensäng när man har kronisk värk, som jag har, är som att sova i ett moln och jag räknar iskallt med att jag ska märka en förbättring inom ett par veckor. Att få sova en hel natt utan att vakna varje gång man måste vända sig för att det gör ont gör en himla skillnad och jag hoppas att det har samma effekt nu som för flera år sedan. Nu är det bara att hoppas att ♥:at blir lika frälst som jag och inte flyttar ut på kökssoffan ;-).


Inga kommentarer: