torsdag 30 september 2010

God morgon världen ....

efter en omväxlande onsdag. Började hos tandläkaren igår och drog ut en visdomstand. Det gick bra! Tandläkren sa att jag skulle vara hemma hela dagen och blixtsnabbt hann jag tänka att ja, då kan jag städa lite och kanske färga håret. Men nej, det tog han genast ur mig. "Du får inte dammsuga, torka golv böja, dig framåt eller lyfta något." Nähä! Det gick väl bra en stund men sedan höll jag på att bli galen. Lite nytta blev det gjort i alla fall och några "trattisar" hann jag gå ut och fånga utanför knuten. (Jag böjde mig bara ytterst lite framåt.) Hårfärgen har jag kluttat i nu. Onsdagen slutade med en trevlig överaskning. Me like! Jag ser redan fram emot fredagen med stoooor förväntan :-).

Ha en riktigt bra dag där ute! Nu ska jag skölja ur håret och göra mig redo för en dust med Akelius.

Inga kommentarer: