fredag 17 december 2010

Frajdäj

Så var det fredag igen. Veckorna rusar fram som expresståg och julångesten är i högform men bort med den för tillfället. Idag ska jag börja med ett läkarbesök och jag tänker inte ge mig förrän jag får hjälp. Sedan blir det roligare. Vi ska sitta kvar ett tag på jobbet idag. Fredagsmys! Ta en pilsner (eller ett glas vin), mumsa lite smågott och jag tänkte spela lite grand. Efter det blir det middag i underbart sällskap, leka lite mamma, pappa utan barn ;-). Helgen innebär åtminstone lite mera tid till att ta tillvara på det som livet erbjuder trots att den också innehåller en del arbete.

Må så gott allihop!

3 kommentarer:

Tuulisen sa...

Arbete kan ju vara kul det med, fast att det tar tid.. :-) Ha det bäst.. ♥

Mr T sa...

Mys-mys. Gillar din "swenglish". Blir kul.

Mr T sa...

All that is light, is you.