torsdag 30 december 2010

Här händer det grejor

Med skräckblandad förtjusning ändrade jag just min status på Facebook från "Singel" till "Har ett förhållande" för så är det. Jag har ett förhållande med en man som är kärleksfull, omtänksam, rolig, snäll, musikalisk, intelligent, lyhörd och mycket, mycket mer. Det känns som ett utmärkt sätt att börja det nya året på :-) och avsluta det gamla med, som har varit ett fantastiskt år. Det får jag skriva mer om i ett annat inlägg.

Den andra stora grejen som är på gång så här inför det nya året är ett jobberbjudande. Det är inte riktigt klart ännu men innebär en veckas trubadurande utomlands. Det rör ju på sig - sa flickan :-)!

Gott slut!

3 kommentarer:

Ronny Forsslöw sa...

Grattis fan vad härligt, detta är du värd, stort grattis till er båda.
Håller tummarna för att du får jobbet.
Vilket härligt slut på detta år och start på det nya.

Trubaduran sa...

Tackar! Ja, det känns härligt! Hoppas att ni har ett lättare år framför er. Hur har det förresten gått med Evelina?

Tuulisen sa...

Grattis..
Vad glad jag är för din skull alltså..
Hoppas nya året ordnar till det för mig oxå.. Min tur nu va?? Ha det bäst så syns vi i kvarteren.. ♥