måndag 27 december 2010

Tur att smulorna är här

och får tiden att gå, mina prickiga sötnosar :-). Jag har sällan varit med om en så långsam vecka. Är så less på att vänta nu ........ men den som väntar på något gott väntar ju alltid för länge. Jag borde annars vara bra på det här, kunde lätt vunnit SM i onödigt väntande för länge, länge sedan men nu är det annorlunda. Jag vill inte vänta mer ........ men det gör jag ...... inte så tålmodigt men ganska snällt och lydigt :-).

En hel del ljusglimtar innehåller dagarna så klart. Småsmulor t.ex. och annat som inte yppas i bloggen. Stora barn dyker också upp lite nu och då och förgyller dagen. Det är skönt att vara ledig, behöver bara få fart på inspirationen till att göra något vettigt. Orken har jag i alla fall fått tillbaka. Sova är bra :-). Ett par dagar måste jag åka in och jobba och en hel del har jag att göra i det egna företaget men datorn har packat ihop så jag kommer inte åt mitt bokföringsprogram (jag sitter på en lånedator). Det är bra för ångesten :-/.

1 kommentar:

Tuulisen sa...

Ja är det något man börjar bli proffs på så är det onödigt väntande.. Jag vet inte ens om det leder någon vart, men verkar inte vara helt bortglömd iallafall.. Men det är inte ROLIGT längre.. Ha det bäst.. ♥