fredag 24 december 2010

God jul

önskar jag läsare och alla som jag känner. Här är tyst och tomt i huset men det gör inte så mycket. Saknar en viss person som sätter guldkant på min tillvaro men som tyvärr inte har möjlighet att vara här just nu. Om ett par timmar brakar det lös i alla fall. Då beger jag mig till dotter med familj för att få den årliga dosen av julhysteri även om det just hos henne faktiskt brukar vara förenat med en hel del julefrid :-). Jag ser fram emot att träffa barn & barnbarn. De senare ser ut som varelser från yttre rymden just nu p.g.a. vattkoppor. Innan jag ger mig iväg så håller jag tummar & tår och hoppas på en liten visit. Tomten - jag har faktiskt varit ganska snäll i år så pleeeeeaaaaase!

Kramen på er!

2 kommentarer:

Tuulisen sa...

God Jul på dig oxå..
Kanske ses vi imorgon.. Och du.. allt ordnar sig.. ♥

Tuulisen sa...

Aporpå saknad.. så var den inte så svår idag.. förrän jag fick ett God Jul sms.. Kanske är jag inte helt bortglömd ändå?? *hoppas*

/Kram

PS. Jag har tagit tag lite i min blogg nu igen.. Börjar likna en gnällig dagbok eller nåt.. Hahaha.. Läs gärna om du vill.. Ha det bäst.. DS.