fredag 25 februari 2011

Det är fredag och jag är tok-kär!

Jag är nästan "halv hundra" och jag har levt ensam länge, länge. Visserligen med ett långt särboförhållande i bagaget men aldrig riktigt nära att leva ihop med någon. Nu har jag hittat hem! Vi står inför en del utmaningar såklart men har alla förutsättningar att klara dem med glans. Vi är tillräckligt lika för att förstå varandra och tillräckligt olika för att kunna utvecklas tillsammans under en lång tid. För kanske första gången finns både viljan och förutsättningarna fullt ut för att kunna lyckas med det projekt som kärleken trots allt är. Älskat har jag gjort förut ..... men inte på lika villkor. Vi kompletterar och balanserar varandra. Vi skrattar tillsammans. Vi sjunger och dansar och sätter värde på varandra och den tid vi har tillsammans. Med dig är jag mitt fulla jag. Att få vakna med dig är en glädje! Jag älskar dig!


2 kommentarer: