tisdag 8 februari 2011

Trägen vinner .....

..... om man nu kan säga att det finns någon vinnare i det här. Jag var hos läkaren idag igen, för vilken gång i ordningen vet jag knappt. En gång till förklarade jag att jag inte hade kommit dit om det inte hade varit nödvändigt. Att vänta 8 månader till på hjälp är inget alternativ. Jag är redan så dålig så att jag inte längre kan simma eller ens ta en ordentlig promenad. Då svarar läkaren att det är jättebra för mig att simma ...... och att cykla. Cykla? Jag får ont i knäna av att simma, cykla är helt uteslutet, framför allt just nu. Jag drömmer om att kunna sitta på en stol utan att bli kallsvettig alla dagar i veckan just nu. Cykla? Hallå, hallå, verkligheten anropar Herr Doktor. På något sätt lyckades jag tydligen göra mig förstådd den här gången i alla fall och fick ett recept på medicin som jag vet har effekt. Hallelujah, Robert Lind i Kramfors vare med mig!

1 kommentar:

Tuulisen sa...

Hahaha.. Robert är överallt.. Men vad bra att någon lyssnade och skrev ut nåt som funkar.. Inge roligt när man inte funkar..
Kram ♥