måndag 7 februari 2011

Härliga helg!

Vilken underbar helg jag har haft! Bortskämd som en prinsessa har jag blivit. I fredags gick kvällen i musikens tecken. Mitt hjärta hade trummisen i bandet hemma för att lägga trummor på duetten som vi håller på att spela in. Vi åt, drack en pilsner och ägnade oss åt musik. Jag spelade ett par egna låtar på gitarr som verkade falla i god jord, åtminstone den ena. Den mycket sympatiske trummisen ;-) tyckte att jag skulle sjunga med deras band. Ett helt nytt tänk för mig och en jätteutmaning. Hmmmm, vi får se vad det blir.

I lördags blev jag verkligen behandlad som en riktig prinsessa. Utbjuden på restaurang i stan. Asiatisk buffé, mums! På hemvägen stannade vi till på ett par krogar för att säga hej till respektive vänner och hela kvällen blev jag bortskämd av min gentleman. Jag älskar dig!

1 kommentar:

maria sa...

Grattis till kärleken :)

Ha det bäst !
Kramar