onsdag 2 februari 2011

Rätt eller fel?

Ja, hur ska jag kunna veta det ...... men om det känns rätt så borde det väl vara det ..... eller? Ett litet eller har alltså smugit sig in. Vågar jag? Vad är egentligen annorlunda nu mot bara alldeles nyss? Jag tror faktiskt att jag vet det ....... men tänk om jag har fel?

Att skrämma mig är ingen bra taktik. Nu är ena benet utanför. Det andra står fortfarande stadigt men att frivilligt kasta mig framför ett tåg är inte riktigt min grej, snarare att springa åt andra hållet.

Jag hoppas att vi kan ta tillvara på det här. Det är vackert!


3 kommentarer:

Tuulisen sa...

Alltså.. Jag TYCKER att om det känns rätt så måste det vara det oxå.. Vi kan ju inte KÄNNA helt fel heller..

See you!! ♥

Trubaduran sa...

Du säger så kloka saker :-).

Kramen på dig <3!

T sa...

Tycker Micke Lorentzson sa det bra med låten: "Låt oss göra nånting vackert, av det här"