söndag 20 mars 2011

Debut

Vilken musikhelg det här har varit! Först hade jag ett gig i fredags på Zinkensdamms IP, för ett slutet sällskap visserligen men ändå. Hela paketet med "Just idag är jag stark" o.s.v. Kul!

Igår var det hjärtats tur att rocka loss med Midnight Ramblers och den som missade det får liksom skylla sig själv. Ett coverband utöver det vanliga!

Kvällens höjdpunkt för mig var så klart när jag fick hoppa in på ett par låtar och göra min debut när det gäller att sjunga med band. Jag kör ju annars solokvist som trubadur så det var ju lite pirrigt att helt plötsligt börja samarbeta ;-) men gissa om det gav blodad tand. Spännande med nya utmaningar!


2 kommentarer:

maria sa...

Vilken musik helg för dig :)
Jag tolkar förra inlägget som att det inte är ni längre ?

sköt om dig !
kram

Trubaduran sa...

Jo då, det är det :-). Lite annat mankemang :-/.