onsdag 30 mars 2011

Jag fick inte jobbet som inte fanns .......

... ännu :-). Men chefen tackade vänligt för mailet och bad mig återkomma om ett par månader då behovet eventuellt är större. Det får väl ändå betraktas som en viss framgång. Medan jag väntar på det så tar jag till alla medel jag kan för att hitta något som passar mig så är det någon i Stockholm som behöver eller vet någon som behöver en driven, självgående tjej/kvinna som det är lätt att samarbeta med så kan jag lite av varje.

Jag jobbar idag hos en försäkrings- och placeringsrådgivare där jag ansvarar för administrationen, kundkommunikationen och till viss del ekonomin. Det innebär att jag sköter det mesta från kontakten med kunder, leverantörer och myndigheter, inköp, löner, kundregistrering, arkivering och all administration kring våra affärer enligt Finansinspektionens direktiv, utformning och logistik kring annonser, kampanj- och kundutskick, trycksaker m.m., fakturahantering o.s.v. D.v.s. alla förekommande uppgifter på ett kontor. Jag har också jobbat som tryckare, besöksbokare och som säljare och med rekrytering och utbildning av säljare.

P.g.a. arbetsbrist blir jag överflödig efter 8 år då en person som redan har lön från företaget tar över mina arbetsuppgifter. Jag letar förmodligen efter ett mindre företag som behöver någon på 50 - 75% som kan rycka in där det behövs. Maila mig på trubaduran@hotmail.se så kontaktar jag dig och lämnar mina personuppgifter.


Inga kommentarer: