onsdag 7 december 2011

Det går ju bra det där

För att lösa problemet med mailadresser när hyresvärden har sagt upp avtalet med Comhem fick jag den briljanta idén att uppgradera mitt domännamn till webbhotell. På så sätt kan jag sedan ha kvar mailadressen oavsett vilken internetleverantör jag väljer. Ja, inte comhem-adressen förstås men den nya. Glad i hågen utnyttjade jag ett erbjudande hos Loopia om att uppgradera för halva kostnaden första året. Första dagen jag skulle använda min nya tjänst var i måndags och sedan dess har deras e-postsystem legat nere. I över 2 dygn .... och dessutom vägrar de att tala om vad det beror på. Strålande! Som tur är hade jag hunnit att registrera en av adresserna så att jag kan maila via gmail. Nöjd kund .....njae!

(Måste ändå säga att jag tidigare varit väldigt nöjd med Loopia och deras kundtjänst.)

.

Inga kommentarer: