torsdag 22 december 2011

Sista klapparna

Sista "måste-klapparna" är inhandlade. Puh, det känns skönt! Jag blev ändå ganska nöjd till slut. Det är ingen hemlighet för de som känner mig att jag inte är särskilt förtjust i julen. Jag gillar de enskilda bitarna som god mat och att ge bort saker men inte pressen av att behöva göra det precis just nu. Det ska vara bra, det ska vara rättvist och det ska helst inte kosta skjortan. Det är mycket roligare att ge bort saker när man springer på något som verkligen ÄR den personen som man vill ge något till.

Det är inte så farligt i år. Jag har skalat bort det mesta och en del saker känns ovanligt kul i år som att göra julgodis till ♥:at t.ex. Det är vår första jul tillsammans! Tyvärr försvann en hel vecka när jag låg sjuk men det spelar nog ingen större roll. Det känns väl alltid som om man borde ha hunnit mycket mer. Nej, jag tänker känna mig ganska nöjd och det tycker jag att ni också ska göra så här dan före dan före dopparedan.

Inga kommentarer: