fredag 14 oktober 2011

En sväng till modern

Så har jag varit iväg en sväng. Skulle ju iväg till dagverksamheten och tralla lite med arbetstagarna. Idag svängde det verkligen. Antingen var det bara en ovanligt bra dag eller så börjar de känna sig lite mer bekväma med mig men oavsett vad så var det en härlig musikstund. På vägen dit passade jag på att åka förbi mor min en sväng. Det blir inte så ofta och jag passade på att visa upp mina keramikalster och hon blev väldigt förtjust i det här fatet som jag har gjort hos Lerhyddan Keramik. Färgåtergivningen blir inget vidare med mig bakom kameran men det är verkligen vackert.



Vi hann också med att titta på hennes nya laptop och på ett eventuellt hjälpmedel på nätet som kanske skulle kunna lindra min värk på nätterna. Nu ska jag ta igen mig en stund innan nästa spelning. Kom och sjung & dansa med mig på Bakfickan i Skogås ikväll. Jag kör igång kl. 21.00 och maten där är riktigt bra.

Kram på er!

Inga kommentarer: