onsdag 19 oktober 2011

Jourhavande mamma

var jag i höstrusket igår. Först var jag iväg till Arbetsförmedlingen för att få mina jobbsökarinsatser godkända och lägga upp en ny handlingsplan. Tyvärr missade jag då min första jourutryckning när illamående dotter hade behövt skjuts men jag fick strax en ny chans när nästa dotter ringde och behövde komma iväg och handla arbetskläder för studier. Det hade hon så klart löst själv i annat fall men jag tyckte synd om henne i höstrusket och dessutom är det mysigt att träffas. Ett par timmar senare var det dags igen när pendeltågen slutade gå och strandsatte dotter som inte kunde komma hem. Utryckning så klart och möjlighet att umgås lite med henne också.


2 kommentarer:

Sandra sa...

Supermamman själv;) Kram kram och tack för hjälpen!

Trubaduran sa...

Vad gör man inte för sina sötnötar :-)?!