torsdag 6 oktober 2011

Slutet på en intensiv vecka närmar sig

Idag har jag varit iväg till bästa Lerhyddan Keramik och glaserat och beskickat mina alster. Jag är så otroligt nöjd med vad jag har åstadkommit tack vare all hjälp jag fått. Har ni inte drejat förut så är det hög tid att börja nu men jag vill varna ...... det är beroendeframkallande. Nästa vecka kan jag nog lägga upp lite bilder på färdiga saker.

Kvällen har tillbringats i min älskade trasselsudds lägenhet. Den ska rensas ur och förberedas för uthyrning och vi ska bli sambos på riktigt. Nu är det nära och jag känner mig varken skärrad eller panikslagen, inte ännu i alla fall. Tvärtom! Jag ser fram emot att få vara på samma ställe och villkor som den människan som jag älskar för att han sprider så mycket värme och kärlek omkring sig. Nu återstår i stort sett bara en del logistik.

Imorgon ska jag skutta iväg på steg två i den rekryteringsprocess jag är inblandad i. Jag är en av tre som fortfarande är intressanta. Raka spåret därifrån till min älskade musikgrupp på dagverksamheten.

2 kommentarer:

T sa...

Logistik? Kanske en av mina bästa grenar. :-)

Trubaduran sa...

Absolut älskling ;-)! Hrmm, hrmm ...