onsdag 23 september 2009

Bättre sent än aldrig

Fick helt plötsligt för mig att det var dags att höra av mig till min gamla "styvmor" som jag inte har pratat med på, ja säkert 25 år. Fick inget svar på telefonen först och blev helt iskall när jag började tänka efter och insåg att det ju faktiskt kunde vara försent. Men inte då, hon ringde strax upp mig. Märkligt, det kändes som om det var igår. Vi bestämde oss för att ta en fika framöver. Åren bara rann iväg när hon och pappa gick skilda vägar. Hon bara garvade och sade att det inte är bra att nöta på varandra :-) och det kan ju ingen anklaga oss för men nu är det verkligen på tiden att ses.

Har eventuellt fått en spelning på lördag också. Återkommer när jag vet mer. Där rök min dejt, så behövde jag inte fundera mer på det :-).

Nu blir det lite plugga, sedan simning som vanligt på onsdagar. Det är sååååå skööööönt!

Tjingeling på er!

1 kommentar:

maria sa...

Vad spännande att få kontakt med styvmor efter alla år..

Låter som en bra dag :)
Kramen