söndag 6 september 2009

Kväller

Dagen blev på ett ungefär som jag hade tänkt mig. Plockade lite här hemma, grävde bl.a. fram köket :-) och satte upp ett par saker på väggen. Pluggade väl inte så mycket som jag borde ha gjort, precis som jag trodde.

Åkte och handlade mat tillsammans med dottern och tog sedan en sväng till en kompis. Därifrån kom jag med fem jättepåsar med kläder. Det blir som julafton ungefär. Yngsta dottern och jag har nu plockat ut våra favoriter. Det tog nästan två timmar att gå igenom allt. Just nu önskar jag att jag hade vägt en hel del mindre. Så många jättefina byxor och kjolar men alldeles för små för mig.

Imorgon kommer mina två äldsta döttrar och kollar om det finns något som är användbart för dem. Tackar, tackar! Kul att ses också för det var ett tag sedan. Nu får det vara slut för den här veckan. Imorgon börjar en ny och nu har det verkligen dragit igång på riktigt så det blir inte många lugna stunder framöver.

God natt på er!


Inga kommentarer: